מרכזי שרות ומוסכים

שרות לקוחות

 

שרות לקוחות הינו חלק בלתי נפרד מהצלחת המוסך. חוויתו של הלקוח היא הדרך לבניית מוניטין חיובי.

ישנן דרכים רבות לשיפור חווית הלקוח, ביחד נבנה תוכנית ובה נמצא את הדרכים לשיפור חווית הלקוח, שמירה על גרעין לקוחות נאמן ומשיכת לקוחות חדשים.

נגישות -

עיקר החוויה החיובית של לקוח מתחילה בכניסתו למוסך, כאמור הדרך שבה הוא מתקבל היא הרושם הראשוני והחשוב ביותר שהלקוח מקבל מהמוסך.

קבלת הלקוח - 

על מנת לדאוג לחווית לקוח חיובית, תהליך קבלת הלקוח יצטרך להיות מהיר, יעיל ונוח. 

לקוח אשר יכנס למוסכך וירגיש שהתהליך מרגיש כקורה מאילו, ירגיש שהוא בידיים טובות ויש לו על מי לסמוך.

חדר המתנה -

חדר המתנה הינו המקום שבו הלקוח יבלה את רוב זמנו במוסך.

חדר המתנה מסודר, מעוצב ונוח ישמור על הלקוח רגוע ומרוצה, חדר המתנה שלא מסודר יגרום ללקוח להרגיש חוסר נוחות וספק במקועיות המוסך.

מועדון לקוחות -

בניית מועדון לקוחות היא הדרך לשמירה על גרעין לקוחות איכותי ונאמן.

במועדון לקוחות תוכל לשמור על קשר עם הלקוחות. בעזרת נתינת הטבות לנמצאים במועדון הלקוחות תוכלו להבטיח את נאמנותם, לקוח מרוצה הינו הפרסום הטוב ביותר עבור המוסך שלך.

הדרכת עובדים

 

כמו במנוע שבו חלקים רבים ומגוונים עובדים ביחד על מנת לתת תוצאה אחת, כך גם כח האדם במוסך.

כל חלק במנוע יודע את תפקידו בבהירות ויודע היכן למקד את עיקר פועלו. צוות אשר מנוהל נכון ובו כל עובד מודע לתפקידו, יוביל את המוסך לרמת תפקוה גבוהה יותר. 

ביחד נבצע את התהליכים המובילים לכך!

נהלי עבודה - 

בניית נהלי עבודה מסודרים וקבועים יעזרו לעובדים להתנהל בצורה חלקה וברורה וזאת מכיוון שהמטרות ואופי העובדה ברורים. תפוקת העובד תלויה בנהלי עבודה ברורים.

הענקת כלים -

בעזרת ימי עיון ופעולות ההשארה נעניק לעובדים במוסך את הכלים המנטלים והמקצועיים לשיפור תפקוד העבודה ובכלל את האווירה הרווחת במוסך. ימי עיון יתנו גם את כלים אלו וגם יגבשו את צוות המוסך.

גיבוש -

גיבוש טוב בין העובדים ישפר את ההאווירה ואת התפוקה. בעזרת ימי עיון מקצועיים ובעזרת ימי פנאי משותפים נגבש את העובדים וניצור עבורם סביבת עבודה מהנה. עובדים אשר מרגישים כחלק בלתי נפרד מהעסק יראו נכונות והרגשת שייכות למוסך ובעקבות כך עבודתם תהיה יותר יעילה. 

ניהול מחסן

 

מחסן חלפים הינו חלק אינטגרלי ומשמעותי מהמוסך. מחסן אשר מנוהל בצורה לא מסודרת פוגע בתפקוד המוסך. אך כנגד, מחסן אשר מנוהל בצורה מסודרת ונכונה מייעל את תפקוד המוסך.

 

מחסן ממוחשב -

מחסן ממוחשב כיום הוא תנאי קיום לכל מחסן באשר הוא. בידי הידע והקשרים לבניית מחסן ממוחשב בצורה המתאימה ביותר. כמובן גם למצוא את הדרך שלא תקרע לנו את הכיס.

רמת מלאי -

ניהול נכון של המחסן כרוך בידיעה ובחקירת ביקוש החלפים. לפי סטיסטיקות ומחקר נוכל לדעת אלו חלקים נצרכים יותר ואלו פחות ולפי זה לבנות את המלאי במחסן. הזמנות מבוקרות וטיפול נכון בכניסה ויציאת החלקים, תחסוך לנו כסף רב ואף תייעל את תפקוד המוסך ותפוקתו.

ניהול פיננסי

 

ניהול פיננסי מסודר הוא תנאי הכרחי על מנת להבין היכן אנו נמצאים, בעזרת מעקב וניהול נקבל אינדקציה על רווחיות העסק. בעזרת ניסיון וידע אנו נפעל לסדר פיננסי ומעקב צמוד של דוחות.

ניהול פיננסי לא נכון יכול להוביל אותנו לכאבי ראש רבים ולהפסד כספי!

שיווק וקידום

 

על מנת למשוך לקוחות חדשים נצטרך לפעול בכמה מישורים שיווקים שיקדמו את המוסך וימשכו לקוחות חדשים. שיווק הוא תנאי הכרחי לפיתוח וצמיחת המוסך.

מיתוג - 

מיתוג המוסך הוא תנאי הכרחי לפרסום טוב. ע"י בחירת לוגו, צבעים וסגנונות עיצוב קבועים נוכל לתת ללקוח הרגשה של עסק מסודר, יציב ואסטטי.

אתר אינטרנט -

בניית אתר אינטרנט כיום אינו דבר יקר, אך הוא יכול לתת לנו כלים רבים בין עם בפרסום ובין עם בשמירת קשרי לקוחות. ביחד נמצא את האתר המתאים בשביל המוסך שלך!

פרסום - 

אחרי כל המאמצים שהושקעו בבניית\פיתוח המוסך אנו נצטרך לפרסם את המוסך על מנת שלקוחות יוכלו להנות מהשרות. לאחר המיתוג נפנה למקומות הפרסום המתאמים ביותר עבור המוסך ובכך נגיע לקהל יעד המתאים.

© 2016